Copywriting finansowy – specyfika niszowego sektora

Przywrócenie osobistego charakteru Twoim treściom może być wyzwaniem dla copywriterów, ale jest ważnym krokiem w budowaniu relacji z danymi produktami finansowymi.
Treści to doskonały sposób na tworzenie materiałów, które przemawiają do konsumentów, budują zaufanie, łagodzą obawy konsumentów i wypełniają luki rynkowe, w których inne usługi finansowe nie spełniają oczekiwań. Dobrze przygotowana treść może pomóc w promowaniu osobistych interakcji z klientami i ugruntować pozycję eksperta branżowego i źródła informacji finansowych. Rynki treści łączą Cię z autorami, którzy mają wiedzę i doświadczenie w Twojej branży, aby zapewnić, że tekst Twojej marki jest wyjątkowy, angażujący i ukierunkowany (na przykład ten artykuł).

Copywriting Finansowy – tworzenie atrakcyjnych treści


Tworzenie atrakcyjnych i skutecznych treści finansowych wymaga czasu, wiedzy i talentu. Skuteczny copywriting finansowy wymaga od autorów podsumowania złożonych tematów w interesujących, zwięzłych i łatwo przyswajalnych treściach.
Wyzwaniem dla marketerów finansowych jest inwestowanie w strategię content marketingową. Ze względu na tę niepewną sytuację wielu doradców finansowych unika tego rodzaju copywritingu i marketingu, które są znane firmom z innych branż.
Jeśli połączysz suche tematy i negatywne, podejrzanie rozczłonkowane obrazy i dodasz zdrową dawkę wiadomości, danych i regulacji, marketerom finansowym można wybaczyć myślenie, że content marketing to nie początek. Jak wspomniano powyżej, tak nie jest, ponieważ pieniądze to poważna kwestia, nad którą instytucje finansowe często zastanawiają się w swoich materiałach content marketingowych.
Jak już wspomniano, jedną z kluczowych cech współczesnego tekstu finansowego jest potrzeba przekazywania terminologii finansowej w chwytliwy i łatwy do zrozumienia sposób. Mówiąc najprościej, wiele treści finansowych jest przepełnionych żargonem branży finansowej, który nie jest skierowany do docelowych konsumentów lub laików.

Zakres pracy copywriterów finansowych

Jako copywriter reklamowy w branży usług finansowych stanowi to wyjątkowe wyzwanie. Pisanie nie jest dla ciebie łatwe. Jeśli skupiasz się na tradycyjnych technikach wymienionych na początku tego artykułu, powinieneś rozważyć współpracę z doradcą finansowym – copywriterem, który dobrze czuje się w świecie finansów i ma udokumentowane doświadczenie we wspieraniu organizacji w ich marketingu. Wybierając specjalistycznego copywritera do usług finansowych, powinieneś współpracować z kimś, kto rozumie marketing, pisanie, regulacje i wymagania branży finansowej.
Często praca copywriterów finansowych nie polega wyłącznie na tworzeniu tekstów o tematyce inwestycyjnej i pokrewnej. Nierzadko obowiązki polegają też na zapewnianiu bieżącego wsparcia sprzedaży usług finansowych firm, ekspertów finansowym i innym podmiotom. W związku z tym muszą powiedzieć klientom, co chcą usłyszeć i skopiować sprzedaż finansową.
Tworzę projekty dla copywriterów finansowych B2B i B2C dla większości kalifornijskich banków, dwóch głównych firm obsługujących karty kredytowe, kilku spółdzielczych kas pożyczkowych, brokerów, doradców finansowych i firm zajmujących się oprogramowaniem, takich jak Intuit. Jako copywriter finansowy piszę dziesiątki projektów każdego roku i pracuję nad dużą ilością banerów wideo, e-maili, reklam prasowych, listów z bezpośrednią odpowiedzią radiową, mini-stron internetowych, stron internetowych i raportów rocznych. Pisanie egzemplarzy sprzedażowych dla moich klientów daje im wyobrażenie o tym, jak najlepiej sprzedać swoje produkty i usługi.
Zespół copywriting składa się z doświadczonych pisarzy finansowych, którzy nie tylko posiadają wiedzę z branży finansowej, ale także rozumieją, jak najlepiej pozycjonować Twoją markę i przekaz.
Niezależnie od tego, czy jest to edytor tekstu dla doradców finansowych, partnerów kapitałowych, zespołów marketingowych czy umiejętności naśladowania, stabilna liczba autorów to wszystko, czego potrzebujesz, aby zwiększyć ruch w witrynie, konwersję i sprzedaż.

Copywriting finansowy w fincopy.pl

W fincopy.pl jesteśmy dumni z tego, że potrafimy tworzyć treści dla nisz finansowych, które ulepszą Twoją witrynę i zaimponują czytelnikom. Chętnie podejmujemy wyzwanie i wiemy, że jesteśmy w stanie dostarczyć wysokiej jakości treści finansowe dla wielu różnych nisz.
W tym artykule przedstawimy kilka kroków, które możesz podjąć, aby rozpocząć podróż do efektywnych treści dotyczących usług finansowych. Po drodze otrzymujesz treści finansowe, które prowadzą Cię we właściwym kierunku w Google, Bing i innych wyszukiwarkach. Dowiesz się, jak tworzyć kopie produktów finansowych, zobaczysz prawdziwe przykłady i zrozumiesz ponadczasowe techniki copywritingu, które mogą zmienić Twoje wyniki.
Aby to zrobić, treść powinna być w taki sposób, aby czytelnik dotarł do miejsca, w którym jego zdaniem pytanie ma znaczenie, np. sprzedaży TDS lub usług hipotecznych. Dla tych, którzy szukają pożyczek osobistych lub ulepszeń w domu, pomocne będzie określenie, jakiego rodzaju usług szukają i tworzenie treści skierowanych do użytkowników, którzy chcą uzyskać ukierunkowany ruch wyszukiwania i zdobyć mocne kontakty.
Przekazujemy humanizujące i atrakcyjne kopie w imieniu firm zarządzających aktywami, firm private equity i VC, firm doradztwa inwestycyjnego, firm księgowych, platform technologii finansowych, towarzystw ubezpieczeniowych i emerytalnych i tym podobnych. W tym artykule przyjrzymy się niektórym sposobom finansowania i firmy fintech